carolinelibell

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Caroline Libell - 1 september 2013 20:03

Nu är det såhär att otroligt men sant så har jag gått och blivit kär! Har ingen bra bild på honom men det kommer kan jag lova! Han bor i Lycksele så det är en bit men vi ska få det att funka ändå, han heter Adam och är världens underbaraste människa och jag har turen att få ha honom i mitt liv, att få vakna upp vid hans sida och att kunna säga "min tönt" och inte bara "tönt", haha nej men jag har tur som kan säga "Adam är min", bara jag och ingen annan! Så bort med tassarna flickor för han är upptagen och det kommer han vara länge!;)

Av Caroline Libell - 1 september 2013 13:46

Första bilden, dagens inköp!
Andra bilden, mina älsklingar!
Torrschampo, Dagkräm, Tvättkräm, Och till sist, BB. Säger bara köp köp köp!

Av Caroline Libell - 1 september 2013 11:47

Var jätte dålig på att blogga igår men jag har ju varit i lycksele så tänkte inte ens på att blogga! 

har inte ens tagit några bilder... Men men, det är sånt som händer! 

Hade det iaf jätte trevligt i Lycksele, var som jag visste jätte kul att träffa "honom" igen! 

Ni kommer nog snart att få veta vem det är för det är folk som undrar så kommer snart lägga ut en bild på "honom" tror jag, får se om han går med på det;) 

När jag satt på bussen påväg hem så fick jag en SNAPCHAT av min mamma?!? inte helt okej tycker jag iaf, vet inte ens hur hon kom på att hon ville skaffa det? menmen, även en mamma på 39 år kan väl ha det!:) 

hoppas alla har en lugn dag idag för det har jag, ska bara ligga och tjocka mig med gosaker! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hallå!! Caroline heter jag och är 17 år, bor med min mamma och ibland min pappa i en lägenhet i Umeå jag kommer i denna blogg kommer jag att skriva om vardagen, erfarenheter och motgångar i livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards