carolinelibell

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Caroline Libell - 6 september 2013 23:10

Adam spelar så jag tänkte att jag kunde passa på att lägga ut bilder på dagen men sedan såg jag att jag bara hade en bild men...;)

Av Caroline Libell - 6 september 2013 23:06

Tio fakta:
1. Hemstad/ort: Stockholm ofc!:)
2. Hårfärg: egentligen är jag blond men har det mörkbrun.
3. Längd: 160cm
4. Frisyr: ja... Olika?
5. Ögonfärg: blå:)
6. Skostorlek: 36!
7. Humör: glad kanske?
9. I ett förhållande:? Ja det är jag!:)
10. Vänster- eller högerhänt: höger
Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär?: jag är det nu så jaa
2. Tror du på kärlek?: haha ja, konstigt vore det ju annars
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: jorå,
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: ohja!!
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: tyvärr...
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: trodde det men nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: stort JA, livrädd
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: haha nej
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: gör jag väl!
Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar?: pengar!
2. Vin eller öl?: blä
3. Dag eller natt?: dag, hatar mörker
4. One night stand eller förhållande?: förhållande!
5. Tv eller internet?: internet:)
6. Pepsi eller Cola?: Coca-Cola.
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: blä inget av dom!
8. Färgfoto eller svartvita?: båda!
9. Telefonkontakt eller face to face?: face to face!
10. Bilddagboken eller myspace?: inget av dom
Tio "Har du nånsin":
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: jadå!
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: men vad är det för fråga?
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: men ja!!
4. Har du hoppat bungy jump?: nej men skulle vilja!!
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: jorå!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: gillar inte tårta så mycket så nej.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: haha ja självklart!
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: foreveralone... Nej
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: njaa
10. Har du någonsin rökt?: som en skorsten!
Tio känslor:
1. Saknar du någon just nu?: nej för har min pluttis här hos mig!
2. Är du glad?: ja varför inte lixom?:)
3. Är du fundersam?: ja
4. Är du uttråkad?: ja
5. Är du tysk?: nej?
6. Är du du italienare?: nej?
7. Är du svensk?: halvt!
8. Är du fransk?: nej-.-
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: ja det hoppas jag!
10. Gillar du någon just nu?: gillar många!:)
Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu?: 22.56
2. Namn? Caroline
3. Efternamn?: Libell
4.Vart bor du?: Umeå!
5. Hur många barn vill du ha?: MAX 2..
6. Vill du gifta dig?: stort NEJ
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: skär!
8. Har du ätit sushi?: ja fy och blä
9. Favoritglass?: gillar Inte glass så mycket så jag vet inte
10. Humör?: glad!
Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: nej...
2. Har du en hund?: ja!:D
3. Sover du helst själv eller med någon?: gillar båda lika mycket typ
4.Tror du på spöken?: det är klart!
Skulle du:
1. Skulle du vilja vara längre?: nej!
2. Skulle du vilja ha sex nu?: nej?
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: nej?
Kan du:
1.Kan du röra på öronen?: ja!
2. Kan du slicka dig på näsan?: ja!
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: ja!
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: det är klart;)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: hahaha nej...
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: ja det är klart
7. Kan dina vänner lita på dig?: jorå!
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: jorå!
9. Kan du suga?: på klubbor? Klart
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: typ inte...
Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: det är klart
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: ja det har dom
3. Har du syskon?: en storasyster
4. Har du någonsin haft sex med någon?: nej jag är nunna
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: ja det har dom!
6 Har du varit full den här månaden?: nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: ja...
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: eh?
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: ja!
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: men..?
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: ÄR NUNNA
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: det är klart:)
Vem:
1. Vem älskar du?: mig själv? Nej men mina närmaste!
2. Vem hade du senast sex med?: mupp...
3. Vem vill du bli full med? Mig själv?
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: jdkdkdjdk
5. Vem pratade du senast i telefon med?: mamma kanske?
6. Vem är snällast i världen?: JAG:D
7. Vem vill du prata med?: Adam:)
8. Vem sov du senast med?: min hund..?
9. Vem såg dig full senast?: ingen
10. Vem vet allt om dig?: ingen

Av Caroline Libell - 6 september 2013 13:10

Vart att fara och ta lite prover, sedan for jag till skolan, vi såg film och nu snart ska jag dra till bussen mot skit äckel hålan!! Jippi;)

Av Caroline Libell - 6 september 2013 10:12

Börjar skolan tio i 12 idag men vaknade av muppen Adam kl 8... Såå vet inte riktigt vad jag ska göra"/ kollar just nu på "de dejtbara"! Väldigt gulligt program:)
Idag far jag till Lycksele!! Längtar efter lilla gubben<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hallå!! Caroline heter jag och är 17 år, bor med min mamma och ibland min pappa i en lägenhet i Umeå jag kommer i denna blogg kommer jag att skriva om vardagen, erfarenheter och motgångar i livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards