carolinelibell

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Caroline Libell - 5 september 2013 21:04

Har varit hos min syster hela dagen, är hur trött som helst... Men måste hem och duscha och "packa" för imorgon ska jag åka till Lycksele och kommer väl hem på söndag igen? Vem vet, jag och Adam kanske börjar hata varandra så jag far hem tidigare? fast det tvivlar jag på!
Kommer lägga ut en tragisk bild på mig själv men jag kunde inte bry mig mindre:)

Av Caroline Libell - 5 september 2013 13:16

Idag har jag inte varit i skolan, var så förbannat trött så jag stanna hemma och sov istället! Nu är jag påväg till min syster, ska umgås med henne lite:) hon tog studenten innan sommaren och nu har ju hon och hennes sambo skaffat en fralla, la ju ut en bild på den lilla saken! Men iaf, så då är min syster hemma med den så det är ju bra att hon går hemma, då kan man fara till henne en sådan dag!:) uppdaterar mer sedan!
Btw, är LESS på att åka buss hela tiden!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hallå!! Caroline heter jag och är 17 år, bor med min mamma och ibland min pappa i en lägenhet i Umeå jag kommer i denna blogg kommer jag att skriva om vardagen, erfarenheter och motgångar i livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards